نصب دکل و فروش دکل مهاری | رسا دکل

فروش و نصب انواع دکل مهاری در تهران و شهرستان

نصب دکل و فروش دکل مهاری | رسا دکل

فروش و نصب انواع دکل مهاری در تهران و شهرستان

نصب دکل و فروش دکل مهاری | رسا دکل

دکل اینترنت رسا دکل

این شرکت امادگی خود را جهت مشاوره ، طراحی و نصب انواع دکل های مخابراتی و سازه های فلزی اعلام می نماید . بدیهی است دکل های این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی و دانش روز دنیا بوده و با مرغوب ترین مواد اولیه تولید و مورد تایید بسیاری از ارگان ها ، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد .

مدیریت : علی رضا دارایی

جهت نصب و فروش
شماره همراه:09125777615
شماره ثابت : 02177104297

شماره همراه: 09191018300



ایمیل : rasadakal@gmail.com

صفر تا صد نصب دکل مهاری | دکل مهاری چیست؟

جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ

 

شرح کامل دکل مهاری و آموزش نصب دکل مهاری

دکل‌های مهاری به دکل‌هایی گفته می‌شود که توسط سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار میگردد. دکل مهاری یکی از انواع رایج دکل های مخابراتی به شمار می رود که نصب آن در انواع سه پایه یا چهار پایه انجام می شود. این دکل ها با توجه به قابلیت نصبی که دارد می توان تاارتفاع زیاد که حداکثر آن هفتاد دومتر است بالا برود و ساختارآن عمود و باریک می باشد.

 

این دکل ها از انواع مختلفی تشکیل شده است که از پرکاربرد ترین آنها می توان به دکل های G35 و G45 اشاره کرد; ما می خواهیم دراین مطلب به معرفی اتواع دکل های مهاری، چگونگی فرآیند نصب آن و هزینه پرداخت آن بپردازیم.

دکل مهاری چگونه نصب و پیاده سازی می شود

به طور کلی یکی از اصلی ترین و مهمترین مرحله اجرای دکل فرآیند نصب آن می باشد; نصب دکل های سبک وزن به نسبت دکل هایی که وزن سنگینی دارند آسان ترمی باشد. برای نصب دکل های سبک وزن از جمله انواع مختلف دکل G35 و G45از وسیله ای به نام جین پل استفاده می شود.

نصب این نوع دکل های مهاری مطابق عکس روبرو کاملا دستی انجام می شود ولی با نظر گرفتن نصب دکل های مهاری که وزنی سنگینی دارند همانند دکل های خود استا و دکل G80 که از قطغات فلزی با وزن سنگین تشکیل شده اند نمی توان به ضورت دستی اقدام کزد بنابراین دراین وضعیت برای بالا بردن قطغات سنگین و اجزای دکل تا ارتفاع مورد نیازباید ازجرثقیل استفاده کرد.

این نوع دکل‌ها به خاطر وزن پایین و سبکی وزن مزیت دارند و در مکان‌هایی که فضا به قدر کافی موجود است استفاده می‌گردد. معمولا  در رادیو و بیسیم و شبکه تلفن همراه، و شبکه‌های رایانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 ابن دکل ها  در پشت بام منازل و ادارات قابل نصب می باشد علاوه بر اینکه ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن‌ها کمک کرده و در مناطق شهری مزیت فراوانی دارد.

در صورتی این نوع دکل‌ها روی زمین نصب می شود که نیاز به فضای زیادی جهت نصب سیم مهار را دارد. به خاطر وزن سبک، بهای این دکل‌ها کمتر از دکل‌های دیگر بوده و نصب آنها ساده و کم هزینه ‌است. این دکل‌ها با توجه به ابعاد و نوع ساخت به چند دسته تقسیم می‌شوند که یکی از انواع آنها دکل‌های سری G می باشد که با انواع G50، G۳۵، G۴۵،G۴۵ تولید می‌شوند این دکل‌ها به صورت سه یا چهار ضلعی و به صورت سکشن‌های سه متری که پایه‌ها از لوله نمره ۳ بوده و به وسیله میل گردهای نمره ۸ یا ۱۰ به صورت خرپائی به هم متصل می‌شود. در ابتدا این دکل‌ها توسط کارخانه ی دکل سازی به نام  ROHN تولید می‌شده که در حال حاضر در بعضی مواقع با نام این کارخانه شناخته می‌شوند. این نوع از دکل‌های مهاری برای نصب آنتن‌های بی سیم و یا دیش‌های کوچک اینترنت استفاده می‌گردد. عددی که مقابل G است نشان دهنده عرض قاعده بخش‌ها به سانتیمتر می‌باشد. این دکل‌ها به دلیل سبکی وزن بیشتر در پشت بام‌ها نصب و بر اساس استاندارد در هر ۷٫۵ متر توسط سیم مهار و با استفاده از کمربند دکل از سه یا چهار جهت مهار می‌شوند.

 

 

 

 

 

نظرات  (۲)

۳۱ تیر ۰۱ ، ۰۱:۱۱ تماس با کارشناس فروش : علی دارایی 09125777615

سلام

واقعا از شما و تیم مهندسی که دارید سپاسگزارم من واقعا از خدماتتون و اینکه تو کمترین زمان برای ما نصب انجام شد لازم دانستم که با گذاشتن پیام رضایت خودم را به شما و تمام کسانی که از ساییتون بازدید می کنن اطلاع رسانی کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی